Re: Czy slot 1 to nieporozumienie?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 12:00:25 MET

Miroo P., (remove ".gov") <miroo_at_i.am.gov> wrote in message
> Innym razem takie same objawy mialem rowniez z Abitem
> i celkiem. Kombinowalem na wszystkie strony, a plyta nic
> martwa... Juz mialem jechac do kumpla z procesorem,
> ale postanowilem jeszcze raz na farta wlaczyc - i zadzialalo!
> Po prostu przed tym ostatnim wlaczeniem poglaskalem
> bios bo mu naklejka nieco odchodzila... Pewnie sie
> poluzowal i stad problemy. Ale pewnosci nie mam.

Do mnie gościu zadzwonił że mu komp nie startuje.
Pojechałem do niego, rzeczywiście ciemność, tylko wiatraki chodzą.
Wybebeszyłem komputer z wszystkich kart aby wyeliminować padniętą - dalej
nic.
Wszystkie twardziele, CD wypiąłem, nic!
Okazało się że klawiatura PS/2 zamieniona została z myszą PS/2 no i biedna
płyta ATX nie poradziła sobie z tym ;)))

--
Pozdrówka
Funky