Re: Office 2000 i rozne jezyki

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 05:42:31 MET

Cześć,

Karol Król <karol_at_ds14.agh.edu.pl> wrote in article
<38541919.F53974CC_at_ds14.agh.edu.pl>...
> Mam takie pytanie. Na kompie mam zainstalowany tenze Office 2000 w
> wersji angielskiej i tak juz musi zostac (zmiana wersji na PL nie whodzi
> w gre). Chcialbym jednak miec sprawdzanie polskiej pisowni. Jak to
> zrobic? Wiem, ze w poprzedniej wersji nalezalo przekopiowac kilka plikow
> i dzialalo ok. Mozna je bylo nawet sciagnac z jakiejs strony. Czy ktos z
> Was moze mi podac rozwiazanie tego problemu, moze jakis url z jezykami?
> Dzieki.

Z tego co wiem Office2000 może używać tych samych plików języka polskiego,
co Office97 (tylko w O97 nie ma sprawdzania gramatyki po polsku), wiec
zapewne robi sie tak samo, jak poprzednio.

Pozdrawiam,

--
Marcin
**Jeżeli nocą obudzisz się przerażony, że kosmici cię chcą uprowadzić, nie