Office 2000 i rozne jezyki

Autor: Karol Król (karol_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 22:52:25 MET

Mam takie pytanie. Na kompie mam zainstalowany tenze Office 2000 w
wersji angielskiej i tak juz musi zostac (zmiana wersji na PL nie whodzi
w gre). Chcialbym jednak miec sprawdzanie polskiej pisowni. Jak to
zrobic? Wiem, ze w poprzedniej wersji nalezalo przekopiowac kilka plikow
i dzialalo ok. Mozna je bylo nawet sciagnac z jakiejs strony. Czy ktos z
Was moze mi podac rozwiazanie tego problemu, moze jakis url z jezykami?
Dzieki.

--
Pozdrawiam
Karol