Re: Jaki dysk twardy na bedzie stabilny 41 Mhz ?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 02:06:01 MET

Dzionka Sun, 12 Dec 1999 13:16:36 GMT, "Nightmare"
<za29170_at_capella.ae.poznan.pl> wybroadcastowal(a):

>Wow! Swietna metoda! Tylko jedno ale - chyba nie da sie tego zrobic domowymi
>metodami bez specjalnych narzedzi?
>Nightmare

ROTFL!
Upieprzasz tasme ostrym nozem przy samej wtyczce (dziala jak gilotyna
:-))), poprawiesz, i jak jestes paranoikiem to pod lupa sprawdzasz,
czy sie gdzies zyly nie zwieraja. Ja w ten sposob od niepamietnych
czasow skracam wiecznie za dlugie tasmy do flopow... :-))

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--