Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Lukasz Bajonski (lukasz_at_grafinet.com.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 23:17:14 MET

"Big Piotr" <jamrpz_at_bastion.open.net.pl> napisał(a):

> Człowieku! Jak możesz komuś dziś polecać płytę na LXie do domu. Przecież
> teraz na rynku są pamięci 133 MHz, które tam nie wejdą, a gdzie złącze

Wejdą, sam mam pamięci PC-100 i jakoś chodzą, te 133 niczym się
szczególnym nie wyróżniają

> agp, a gdzie UDMA66, a gdzie magistrale powyżej 100 MHz? Za rok jak

Mam AGP, na BXie też nie masz UDMA66, Celek nie wykorzystuje
magistrali >100 MHz

> dojdzie do upgradu to Cię przeklną. Będą musieli wszystko oddać za
> darmo.

Za rok i tak wymieni płytę i pamięci bo pewnie rozpowszechni się RDRAM
albo jakiś inny wynalazek którego nie włoży do obecnych płyt.