Odp: mp3 - lekki oftopic

Autor: news (yagoda_at_vc.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 15:56:17 MET

pewno uzywasz netszczapy do sciagania plikow. wspolczuje. sciagnij sobie
getright`a i klopot z glowy (jest np. na www.help.pl) a co do tych felernych
plikow mp3 to jest na to rada - mp3trim albo cos takiego, znajdziesz to na
mp3.pl, jest tam na pewno, bo sam kiedys sciagalem:)

--
YagoDa
http://www.gielda.basnet.pl - Cennik podzespolow z WGK