Pytanie...

Autor: Łukasz (lukaszla_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 15:58:35 MET

Posiadam modem WebExcel 56k na Rockwellu i mam z nim problem. Jest to modem
zewnetrzny, posiada cala konieczna elektronike (w przeciwienstwie do
soft/win modemow np. Zoltrixa) ale czasami kiedy lacze sie z 020... po
odebraniu przez modem tepsy i ustanowieniu polaczenia nastepuje
rozlaczenie. Nie wiem czy to wina mojego modemu czy to cos jak zwykle z
tepsa. Dodam, ze mam stary komputer (slyszalem, ze to moze byc powod).
Odpowiedzi prosze przeslac na priva bo nie subskrybuje tej grupy.
Pozdrawiam i z gory dziekuje,

Łukasz
lukaszla_at_box43.gnet.pl