Re: TO JUZ ZACZYNA BYC NUDNE!

Autor: jaras (jarasgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 15:25:19 MET

The EaGle <theeagle_at_free.com.pl> wystukał(a) na klawiszach tak:

> Tak moze by było gdyby technika komputerowa rozwijała sie jak motoryzacja
> ale tu nowe techolgie sa co dzien wiec jest o czym pisac a nowe problemy
sa
> cały czas. Po za tym ja nie mówiłem o podobnych pytaniach ale o takich
> samych- nie wiem jak tobie ale mi wystarczy jak ktos powie raz!

hAJ
Po czesci odpowiedziales sobie sam. Zalozmy taka sytuacje po paru tygodniach
widzisz znow to samo pytanie np "Jaki najlepszy dysk " itp. i co jestes
oburzony i nie czytasz a w miedzy czasie pojawil sie nowy "twardziel" i
odpowiedz na powyzsze pytanie moze byc inna. Tak samo odnosnie monitorow,
nagywarek itd. Czyli po czesci kol. Rafal
Mackowski mial racje. Lecz Tobie nie chcialo sie przemyslec jego odpowiedzi
tylko postanowiles wypisac krotka formulke odnosnie jego osoby. (nie za
szybko oceniasz ludzi ?)

Pozdrawiam

--
     ______