Odp: co wybrac: PIII 450 czy 2xceleron 400 ?

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 14:16:34 MET

Użytkownik [hk] <nobody_at_nowhere.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38529CBE.D27842F0_at_nowhere.com...

> ja bym wzial 2 celerony i windows nt. (w9x nie wykorzystuje dwoch
> procow)
> ale wtedy prawie mozesz sie pozegnac z graniem - brak directx >3 , jest
> jedynie opengl (czyli quake2 chodzi :) natomiast system powinien chodzic
> te 1,5 - 2 razy szybciej ( a w szczegolonosci programy biurowe czy
> graficzne)
nie prawda - szybciej beda dzialaly tylko te ktore lubia konfiguracje
wieloprocesorowe - a jest ich na lekarstwo - sa to bodajze tylko
najpotezniejsze pakiety typu 3DStudio MAX etc.
Nightmare