Re: co wybrac: PIII 450 czy 2xceleron 400 ?

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 19:45:11 MET

Lolo wrote:
> Zastanawiam sie, ktora konfiguracja jest lepsza (szybsza) do pracy z NT i
> linuxem:
> 1. Abit BP6 + 2xCELER 400 (64MB)
> 2. cos + PIII 450 (64MB)
> (do uzytku domowego i raczej nie do grania)

ja bym wzial 2 celerony i windows nt. (w9x nie wykorzystuje dwoch
procow)
ale wtedy prawie mozesz sie pozegnac z graniem - brak directx >3 , jest
jedynie opengl (czyli quake2 chodzi :) natomiast system powinien chodzic
te 1,5 - 2 razy szybciej ( a w szczegolonosci programy biurowe czy
graficzne)

           Regards, [hk]
+--
| WWW: http://hop.to/hk