Odp: Rainbow 56 czyli zemsta Zoltrixa

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 14:16:33 MET

> FM-VSP56e2 czyli Rainbow, razem 4 sztuki.
sorry ,ale Rainbow to chyba zewnetrzny...

> 2 poszły jako standard modem. jeden "łączy się" przy 115k
zle wskazania...

> a drugi max 19200.
to dziwne - jaka masz centrale?

> o co tu chodzi?
> w modemlog widać, że modem jest już wcześniej w użyciu [?]
> i zwraca nieznane odpowiedzi.
> lipne kable, com-y "za szybkie" czy stery?
> siedziałem pół nocy i mam dość.
nie jestem znawca tych modemow - ale w ciagu ostatnich 2-3 m-cy bylo sporo
postow na ich temat na grupy pl.comp.pecet i pl.com.os.linux i
linux.sprzet - wszystkie dotyczyly (bodajze) wadliwych mikroprzelacznikow na
karcie - poczytaj sobie moze pomoze ;-)
Nightmare