Rainbow 56 czyli zemsta Zoltrixa

Autor: PabloZ (pabloz_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 08:42:38 MET

miałem to szczęście, że spotykane przeze mnie
modele zoltrixów zewn. jak i wewn., soft czy hard,
33.6k, 56 czy inne, nie sprawiały problemów przy instalacji
i eksploatacji.
 aż do wczoraj.
FM-VSP56e2 czyli Rainbow, razem 4 sztuki.
instalacja w W95 OSR2 - nic szczególnego, bez problemu.
problem jest w dial-up - twierdzi, że modem jest wyłączony,
w użyciu lub źle zainstalowany. tak jest w 3 na 4 przypadkach:
3 to Celerony 300 do 333, a czwarty Pentium 90.
instalowałem 4 [cztery!] wersje sterowników zoltrixa i nic.
2 poszły jako standard modem. jeden "łączy się" przy 115k
a drugi max 19200.
a do tego wszystkie działają normalnie z dosowym term95.

o co tu chodzi?
w modemlog widać, że modem jest już wcześniej w użyciu [?]
i zwraca nieznane odpowiedzi.
lipne kable, com-y "za szybkie" czy stery?
siedziałem pół nocy i mam dość.

jeśli ktoś wie, co jest, to bardzo chętnie posłucham

Pablo