Re: Sterownik LG DRD-841B

Autor: Piniek aka Piotr Ingling (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 10:55:25 MET

Dnia Fri, 10 Dec 1999 18:58:23 +0100, "SlaveckY" <slavecky_at_free.com.pl>
napisał(a):

>Użytkownik Wolts <wolts_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
>ł:38513978_at_news.vogel.pl...
>ie

>Dokladnie tak!!!! Mam RMH+ i LG takie jak twoje i odpalam player via remote
>selector 1.7!
>Dziala!

To może ktoś mi powie, dlaczego u mnie przez ok. 2 tygodnie było dobrze (tzn.
nie musiałem używać żadnych dodatkowych programów), a dopiero niedawno
przestało mu pasować? Nic (naprawdę nic) w tym czasie nie zmnieniałem w
konfiguracji. Ot po prostu. Włożyłem którąś płytkę z kolei (i to taką, co
wcześniej "działała") i bach...

                         Piotr Ingling

                e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl