Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 10:54:58 MET
Hi,
On Fri, 10 Dec 1999 20:59:16 +0100, lm7 <lm7_at_satkabel.com.pl> wrote:
>Czy naruszenie tasmy jaka jest dookola twardziela (Caviar 2GB) jest
>powodem utraty gwarancji? Tasma jest tylko w jednym miejscu naruszona,
>a sprzedawca twierdzi, ze jest to "rozhermetyzowanie dysku" ?!!!
>[...]
WD w zasadzie uznaje lekkie uszkodzenia taśmy, ale sprzedawcy nie,
bo nie mają pewności, czy im producent przyjmie taki dysk. A zawsze
dla sprzedawcy większy zysk, jak sobie klient kupi nowy dysk, niż
jak odda do wymiany gwarancyjnej uszkodzony, z którym potem sklep
zostanie na lodzie :) Brutalne, ale prawdziwe.
Proponuję więc pokłucić się, szczególnie, jeżeli w karcie gwarancyjnej
(lub na fakturze) nic nie pisze na ten temat. Ale szanse widzę marnie.
-- Pozdrowienia, |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://friko.onet.pl/ka/lizard/ | | UIN:39350879 | WinNT FAQ: http://nt.faq.net.pl/ | \....................................................../
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:24:03 MET DST