Re: Gwarancja dysku twardego.

Autor: mchrom_at_sgh.waw.pl
Data: Sat 11 Dec 1999 - 23:45:30 MET

Dnia Fri, 10 Dec 1999 20:59:16 +0100, lm7 <lm7_at_satkabel.com.pl>
napisal:

>Czy naruszenie tasmy jaka jest dookola twardziela (Caviar 2GB) jest
>powodem utraty gwarancji? Tasma jest tylko w jednym miejscu naruszona,
>a sprzedawca twierdzi, ze jest to "rozhermetyzowanie dysku" ?!!!
>
>Co prawda pisze na niej "Void warranty if removed" ale
>to dotyczy chyba jej calkowitego zerwania i otworzenia hdka.
>Naruszenie tasmy powstalo wskutek wyjmowania twardziela.
>Wydaje mi sie, ze sposob jej umieszczenia bylby wrecz absurdalny,
>jesli miala by ona zapewniac hermetycznosc.

Sama tasma moze byc naruszona, byle nie odslaniala szczeliny miedzy
gorna, a dolna czescia twardego...

po prostu, jakikolwiek pylek ma tamtedy droge do talezy dysku, co
niechybnie konczy sie padem...

chyba na stronie wdc jest pokazane jakie uszkodzenia moga spowodowac
odmowe przyjecia dysku do serwisu. - wystarczy malutenkie odsloniecie
szczeliny i... po gwarancji

najprostrzym sposobem by uniknac takich niespodzianek najlepiej od
razu dysk okleic dookola przezroczysta tasma klejaca...

jesli tasma jest naruszona, ale nie odslania owej szczeliny, zas
sprzedawca nie chce dysku przyjac - sprobuj bezposrednio u
dystrybutora - wyslij do dzialu serwisu s/n dysku, napisz u kogo
kupiles, dlaczego nie chce przyjac do serwisu... wykaz dystrybutorow w
RP znajdziesz na stronie wdc, na pewno sa nimi California Computers
oraz Computer2000, nie wiem czy kto jeszcze...
w wiekszosci przypadkow trafisz na ludzi, ktorzy beda chcieli Ci
pomoc:)
Michal H. Chrominski <mchrom_at_sgh.waw.pl>
ICQ# 21895620 Warszawa