Re: Archiwizacja !

Autor: Lukasz Bajonski (lukasz_at_grafinet.com.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 10:28:51 MET

"Paweł Dolata" <ZECBBSA_at_BB.ONET.PL> napisał(a):

> Cześć
> Czy możecie mi pomóc mam kłopoty z wyborem archiwizatora (maszyny i
> oprogramowania). Mam win98 win95 oraz dos 6,22 i kłopot jak zrobić archiwum
> jeżeli użytkownicy wpisują mi ą,ę itd oraz pliki o nazwie do 20 znaków.
> Wielkość danych około 4 GB, chciałbym aby archiwizacja robiła mi się w nocy
> ponieważ nikt nie pracuje, chyba że są archiwizatorki, które kopiują pliki
> nie przeszkadzając użytkownikom w pracy .

A ile z tych danych zmienia się na codzień ?
Najlepiej wybrać jakąś tasiemkę DAT jeśli zmienia się dużo (tani
nośnik) lub po prostu odpowiednio dużo twardziel jeśli zmienia się nie
więcej niż 10% danych dziennie. Wtedy robisz raz na tydzień pełny
backup i codziennie różnicowy. 10 GB dysk wychodzi teraz całkiem tanio
Jeśli chodzi o program to z DATem jakiś dostaniesz a w przypadku dysku
poszukaj na tucowsie.