Archiwizacja !

Autor: Paweł Dolata (ZECBBSA_at_BB.ONET.PL)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 10:33:41 MET

Cześć
Czy możecie mi pomóc mam kłopoty z wyborem archiwizatora (maszyny i
oprogramowania). Mam win98 win95 oraz dos 6,22 i kłopot jak zrobić archiwum
jeżeli użytkownicy wpisują mi ą,ę itd oraz pliki o nazwie do 20 znaków.
Wielkość danych około 4 GB, chciałbym aby archiwizacja robiła mi się w nocy
ponieważ nikt nie pracuje, chyba że są archiwizatorki, które kopiują pliki
nie przeszkadzając użytkownikom w pracy .
Pomocy Dzieki.