Dolary za Free!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: slawek (rambo10_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 18:15:01 MET

TargetShop

Jeśli chcesz zarobić dużo kasy za czytanie emailów to spójrz dalej.

Po kolei:

Idź pod adres, który podany jest na dole tej strony.
W pierwszej rubryce ankiety jest mój numer: (ty dostaniesz swój po
zarejestrowaniu się i będziesz mógł dać go swoim przyjaciołom żeby też się
zarejestrowali)
Wypelnij ankietę ... trochę długa zresztą ... jeśli nie jesteś pełnoletni(a)
to musisz wykazać się poczuciem ... humoru i wypełanić tak jak chcą -
inaczej się nie zarejestrujesz.
Po wypełnieniu ankiety przejdż do strony (widać będzie link) gdzie
zaznaczasz jakie reklamy chcesz dostawać - moja rada zaznacz wszystkie:)
Na "dzień dobry" dostajesz 40 $ w punktach, do domu dostaniesz je jednak
dopiero wtedy gdy uzbiera Ci się ich 200$ (za różne dodatkowe akcje).
Póżniej wystarczy już tylko zachecać swoich znajomych (za każdego dostaniesz
12.50 $=50 PLN !!! teraz w promocji 50$)
Zapisz się teraz: http://TargetShop.com/users/level1.asp?REFID=656050