Re: problemy z instalacja Riva TNT 2 Vanta 32 mb RAM firmy AMAX

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 18:24:14 MET

mista wrote:

> Witam, mam problem z instalacja tej karty na plycie FIC VA 503+ z procesorem
> AMD K6 2 400 pod Win 98. Mianowicie po zainstalowaniu sterownikow i
> zrestartownaniu komputera nie mam nic procz czarneg ekranu.

Ufff.. jednak by sie faq grupy przydalo...
A co do problemu to
a. zainstalowales patche do plyty? plyty pod AMD gryza sie z Rivami pod
AGP... patche mozna znalezc na stronach producenta plyty, chipsetu (ali
lub via) lub na http://amd3dnow.cavern.com.pl
b. jakie stary masz? czesto pomagaja oryginalne detonatory nVidii, do
sciagniecia z
   http://bechmark.ceti.pl lub htpp://www.pc.com.pl
c.w biosie przydziel irq dla karty video, o ile tego nie masz zrobionego

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl