Odp: CACHE W CELERONACH

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 16:05:22 MET

Dodam jeszcze ze to stary problem szybkich PCetów od zdaje sie 266Mhz w
góre zwiazanych z programami napisanymi pod Pascalem run time error 200.
Jak nie wiesz gdzie to zassac to wejdz sobie na stronke binboya na
serwerku http://www.promail.pl i juz. Sorry ale nie pamietam dokładego
adresu

--
Pozdrawiam