Odp: FTP 2 Mail /BARDZO PILNE/

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 16:05:24 MET

> PS. Niech tą Telekomunikację szlag trafi :(((
> Od kilku dni obserwuje dramatyczny spadek wydajności na łączach - nawet
> polskich :((
> Np. jakiś czas temu pliki z kaktusa zciągałem z prędkością 4-5 Kb/s a
teraz
> 0.1-1 Kb/s , na innych serwerach też dużo nie lepiej :((((((((((((

To nie wiem czy wiesz ale TP.SA własnie tzn jakis miesiac temu ziekszyła
przepustowosc swoich łączy o kilkadziat procent. Czy ktos to zauwazył? :-)
Np łącze miedzy Radomiem a Wa-wą zwiekszyło sie o 100% wg, goscia który
zasiada w holtline TP.SA.
Myśle że twój problem jest zwiazany z twoja centrala - nie mozliwy jest tak
mały transfer ze wzgledu na gwałotowny wzrost ruchu w ciagu kilku dni.
Popytaj w tepsie. Zreszta i tak pewnie nic nie wiedza. :-(