Odp: Pytanie dot. GeForce

Autor: micha (michalk_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 15:15:10 MET

Witam.

Mam podobne doswiadczenia z creative, nie na swoim kompie. Natomiast jesli
chodzi o Else - mam stara dobra rive128 - Elsa Victory Erazor. Naprawde,
obraz zyleta (pomijajac nowe efekty 3D i inee historie zwiazane z 4mb, ale
taka jest cena postepu), sterowniki ciagle wypuszczaja nowsze i jeszcze nie
zauwazylem zeby te nowsze byly gorsze, bezproblemowa instalacja, 6 lat
gwarancji i wiele innych zalet. Jesli bede zmienial karte, a nosze sie z
takim zamiarem, to bedzie to Elsa. Moze wlasnie GeForce.

pzdr

Użytkownik Jacek Śliwa <jacintoo_at_yahoo.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:82qsgl$kvs$1_at_h1.uw.edu.pl...