Re: Pytanie dot. GeForce

Autor: Jacek Śliwa (jacintoo_at_yahoo.com)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 09:12:05 MET

Ja mam Asusa TNT 16MB i jest OK. Za to TNT2 32MB Creative'a - badziew. W
niektórych grach (Drakan) kolory do bani, poza tym są problemy z
zainstalowaniem sterowników Creative'a. Po zainstalowaniu i resecie włącza
się podstawowy tryb VGA, a w Menedżerze Urządzeń przy karcie graficznej stoi
napisane, że urządzenia nie ma, nie działa, lub jest źle zainstalowany
sterownik (czy jakoś tak).
pzdr

Jacek Śliwa
jacintoo_at_poczta.onet.pl
sliwa_at_alpha.sggw.waw.pl
Użytkownik BŁAŻEJ <ppblazej_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:82onk2$p6e$1_at_helios.man.lublin.pl...