Odp: Voice modem zoltrixa

Autor: Zygmunt Kałuża (ekokomprojekt_at_home.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 15:00:02 MET

Czego kombinujecie - gdzie nie trzeba...
W ZOLTRIX PHANTOM 56K VOICE nic nie trzeba podłączać -
karta dźwiękowa jest używana przez modem bez żadnych dodatkowych podłączeń.

Zygmunt K.

Użytkownik Marko <marko_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:82qfgh$mrd$1_at_helios.man.lublin.pl...