Re: monitor-wyrzucic czy naprawiac

Autor: ADA$ (adamur_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 15:08:58 MET

Foczka napisał(a) w wiadomości: <82qq6c$8sl$1_at_korweta.task.gda.pl>...

>A jakby co to przyjedziesz po niego do Gdyni?

Tak sie sklada, ze jestem z Oksywia. Co prawda od 1,5 miesiaca
mieszkam w Gdansku (sytuacja zyciowa mnie zmusila) ale mam nadzieje
niedlugo powrocic do Gdyni.
Jutro bede sie widzial z moim ojcem-elektronikiem ale w weekend nie
mam dostepu do sieci. Jezeli wytrzymasz z tym monitorem do
poniedzialku to odpowiem Ci co to za usterka i ile +/- moze kosztowac
naprawa.

pozdrawiam (szczegolnie wszystkich z Gdyni)
ADA$