Odp: Emulator CD

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 23:26:20 MET

> Jest extra programik, ktory nazywa sie VCDROM. Pracuje pod Win, zrzuca
> plytke w obraz i radzi sobie z 99,9% plyt. Poszukaj za pomoca
Internetowego
> Poszukiwacza (www.poszukiwacz.pl {albo .com albo com.pl}), znajdziesz na
> pewno.

Co do jego skutecznosci to zgadza sie ... wszystko chodzi. Co do samego
programu
to jest to najwiekszy szajs jaki mialem okazje u siebie zainstalowac.
Wszystko
wyglada pieknie do czasu, az sie wyjmie z CD-ROMu plytke (jesli ktos np. ma
gre w VCDROM na plycie) lub w momencie odinstalowania gry pozostawi sie
go na dysku (VCDROM). Klikasz moj komputer i masz "żarowke" wyszukujaca
dyski. Przez to "cos" prawie moja nagrywarka trafila do serwisu bo jak ja
wypialem
z kompa wszystko bylo ok. Jak podpinales to "zarowka".
Ale dla kogos kto chce sobie pograc to zawsze to jest jakies rozwiazanie.

--
Pozdrawiam
       Birdy