Odp: Emulator CD

Autor: Maciej Alksnin (maciej.alksnin_at_mlekpol.com.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 15:02:18 MET

Użytkownik Spider <spider_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:rsO34.38780$Oo3.881294_at_news.tpnet.pl...
> Mam pytanie gdzie mogę znaleźć emulator emulujący katalog na dysku
> twardym jako płytka CD. Na dodatek dobrze by było jak by to działało w
> Windows 98.
>
> Mam FAKECD ,ale nie działa on w Windows.
>

> AD

Jest extra programik, ktory nazywa sie VCDROM. Pracuje pod Win, zrzuca
plytke w obraz i radzi sobie z 99,9% plyt. Poszukaj za pomoca Internetowego
Poszukiwacza (www.poszukiwacz.pl {albo .com albo com.pl}), znajdziesz na
pewno.
Tak apropos jest fakecd pod Win.

Ninja