Re: *.PDF po polsku

Autor: Lukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 18:29:19 MET

Shaman wrote:

> Znacie jakiś sposób na zdziałanie PDFa z polskimi literkami bez
> używania Distillera? Chodzi o to, że PDF z Distillera źle wygląda na
> ekranie i ustawianie jakichkolwiek opcji niewiele pomaga.

? Z Adobe Acrobat'em 3.0 miałem problem polegający na tym, że
źle KODOWAŁ polskie literki (na innym kompie były krzaczki).
Wraz z instalacją 4.0 problem zupełnie zniknął i wszystko
wygląda tak jak powinno.

--
Łukasz Bromirski                                 l.bromirski_at_gazeta.pl
Dział Telekomunikacji, Agora S.A.