Odp: Napiecie 2.2 MAX???

Autor: Andrzej Duś Jr. (gogoad_at_dakom.home.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 17:57:44 MET

> najlepiej jak ci sie uda zaraz podnies napiecie na 10 V i zegar na 2000 i
cz
> ekaj co sie stanie
> overclocking to nie jest taka takie uniwersalne lekarstwo na predkosc
komput
> era to jest tak ze to moze zadzialac ale nnnn musi.

Widze, ze kolega "specjalista od oWerloKingu" udzielil mi wiele bardzo
pomocnych i rzeczowych informacji. Przy tym podczas pisania pokazal
wszystkim jak nalezy pisac idelane maila pod wzgledem interpunkcyjnym,
ortograficznym itd.

A tak na powaznie to wydaje mi sie, ze takie posty sa wrecz zalosne....
tylko zasmiecaja grupy. Lepiej zeby kolega poswiecil czas spedzony na
pisaniu tego posta na ogladanie telwizji.... to by na lepsze wysztkim
wyszlo.

PS. Myslalem o podlaczeniu procesora bezposrednio do 220 V ale stwierdzilem
ze bedzie za duza platanina kabli, nie oplaca sie dla tak malego wzrostu
wydajnosci (procesor poszedl by prawdopodobnie tylko na 45000 Mhz ) :-)