Odp: Napiecie 2.2 MAX???

Autor: Peter Tyrell (tyrell_at_hotmail.com)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 22:10:00 MET

Użytkownik Andrzej Duś Jr. <gogoad_at_dakom.home.pl> w wiadomości do grup dysku
syjnych napisał:hGx34.35697$Oo3.818668_at_news.tpnet.pl...
> [...]
on
> Fault co jakis czas (sa to normalne objawy zaniku sygnalow w procku). No
> wiec mysle, no coz trzeba podniesc na 2.3 V
> I tutaj bubel.... komp nadal chodzi na 2.2 :-( Nie wiem co to moze byc. Mo
ze
> na plycie regulator moze max 2.2? Plyta to NMC BAX+ na BX. Przy kupnie bio
> byl datowany na wrzesien '98 ale go upgradowalem do lipcowego '99. Czy moz
> mi ktos podac jakie piny zalepil w swoim procku aby osiagnac napiecie 2.3?
> czy to sie udalo?
> Procek to Celeron 300A krecony na 450Mhz

najlepiej jak ci sie uda zaraz podnies napiecie na 10 V i zegar na 2000 i cz
ekaj co sie stanie
overclocking to nie jest taka takie uniwersalne lekarstwo na predkosc komput
era to jest tak ze to moze zadzialac ale nnnn musi.