Re: Celeron 366 i dwa wiatraki.

Autor: Michał Charydczak (qwerty_at_poczta.fm)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 16:04:54 MET

> Gdzie konkretnie?
Zeszlifowane "kołki" do mocowania na P2, inaczej jest "konflikt sprzetowy" z
socketem

> Gdzie można go zdobyć?
Mi zostało torchę z uszczelniania brodzika w duzej tubce z pistoletem. Wiem,
ze jest to tez w mniejszych tubkach. W oststecznosci jakis klej. Silikon ma
ta przewage nad roznymi klejami, ze zawsze mozesz odlepic radiator i nie
bedzie sladuMozesz to kupic w dowolnym sklepie z mat. budowlanymi etc..

> Zasilacz standardowo dostarcza takie napięcie?
Zamiast na mase, dajesz czarny kabelek na -5V (w plytach AT, jest to bialy
kabel zasilajacy (4 od lewej)

> Wystarczy użyc do tego wentylatora z zasilacza?
> Bo poniżej mam miejsce na dodatkowy, ale zawsze to parę dB więcej :-)
Raczej nie starczy. TZN, w obudowie bedzie cieplo i szanse dobrego
podkrecenia beda mniejsze.