Re: Celeron 366 i dwa wiatraki.

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 23:29:54 MET

Użytkownik Michał Charydczak <qwerty_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Q7A34.36302$Oo3.829560_at_news.tpnet.pl...

> Moje rozwiazanie na takim sprzecie: Duzy radiator od P2, zeszlifowany

Gdzie konkretnie?

> i przyklejony silikonem sanitarnym,

Gdzie można go zdobyć?

> do tego duzy wiatrak od obudowy @ 17V.

Zasilacz standardowo dostarcza takie napięcie?

> Przy 2,2V metal jest chlodny. Trzeba oczywiscie pamietac o odprowadzeniu
> ciepla z obudowy.

Wystarczy użyc do tego wentylatora z zasilacza?
Bo poniżej mam miejsce na dodatkowy, ale zawsze to parę dB więcej :-)

Zdrówka,

--
Waguś
mailto:wagus_at_ae.katowice.pl