Re: LIVE! Warto? - Oj warto !!!

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 09:14:48 MET

..machine running, bzz, bzz.., 8 Dec 1999 18:35:34 +0100, bzz, bzz
..., Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne ... bzz, bzz..., wrote :
>+Dokonałem ostatnio ciekawego odkrycia w Live ! (może to powszechnie znane
>+ale ja o tym nie wiedziałem). Otóż eksperymentując sobie z softwarem Yamahy
>+pt. S-YXG100 zacząłem przestawiać Wyjścia Midi trafiłem na coś pod tytułem:
>+Creative S/W Synth. Jakież było moje zdziwienie gdy posłuchałem mida przy
>+włączonym owym czymś !!!!
>
> Powiem tak: przy porównaniu utworu z "głosami" (emulacją ludzkich
>aaaaa...., ooooo... itp - nie bić, nie pamietam jak toto się
>nazywa !) pod GUILLEMOTem i Live - Live cięzko słuchać...
>(no, da się !). A programowy jest naprawdę lepszy !
> [...]

oj panowie, ameryke odkrywacie...
SW Synth na Live jest niezle tylko dlatego, ze ma narzucony reverb.
Sciagnij sobie jakis porzadny SounFont (np. FantaGM), w mikserze ustaw
poglos itp, wyjscie na A: albo B: (to to samo) i dopiero wtedy sie
zachwycaj :)

Marek Nazarko