Odp: problem STB-Flatron

Autor: Peter Tyrell (tyrell_at_hotmail.com)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 22:44:53 MET

Użytkownik jaceko <jaceko_at_fogra.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Jct34.34448$Oo3.794972_at_news.tpnet.pl...
> [...]
> STB velocity 4400 nie wspolpracuja ze soba.
> Po wlaczeniu jakiejkolwiek gry wyskakuje mi na ekranie : "out of
frequency"
> probowalem kilkakrotnie przeinstalowac zarowno karte jak i monitor , bez
> skutkow. Raz udalo mi sie namieszac cos z driverami, zaczelo to chodzic ,
> ale znacznie wolniej niz powinno.
> Mialem wczesniej sony 15 sx i takich problemow nie bylo, chodzilo wszystko
> jak nalezy.
> Moze mam zle drivery, sciagalem najnowsze, instalowalem i nic , bralem tez

mysle ze mowisz o driverach do karty grafiiinj a powinniens sie
zainteresowac driverami do monitora powinny byc gdzies na serwerze
producena, sprawdz w enadzeze urzadzen jaki jest monitor PnP czy np sony jak
sony to wywal lepsze juz jest pnp.