problem STB-Flatron

Autor: jaceko (jaceko_at_fogra.com.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 14:39:53 MET

Witam Szanownych grupowiczow.
Mam pewiem problem ze swoim sprzetem, a mianowicie Flatron LG 795 i karta
STB velocity 4400 nie wspolpracuja ze soba.
Po wlaczeniu jakiejkolwiek gry wyskakuje mi na ekranie : "out of frequency"
probowalem kilkakrotnie przeinstalowac zarowno karte jak i monitor , bez
skutkow. Raz udalo mi sie namieszac cos z driverami, zaczelo to chodzic ,
ale znacznie wolniej niz powinno.
Mialem wczesniej sony 15 sx i takich problemow nie bylo, chodzilo wszystko
jak nalezy.
Moze mam zle drivery, sciagalem najnowsze, instalowalem i nic , bralem tez
starsze to samo..
Flatron ma taka funkcje krora pozwala mu sie komunikowac z komputerem nawet
po jej wylaczeniu nie bylo skutkow..
Jesli ktos zna ten problem i wie jakie jest rozwiazanie prosze o pomoc.
Z gory dziekuje
Pozdrawiam
jaceko

jaceko06_at_hotmail.com