Odp: :-( padł mi stary Conner CP3000 (długie i ciekawe)

Autor: Mr. Devlin (mrdevlin_at_polbox.com)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 01:48:51 MET

Ave!

W mojej pierwszej maszynie (286 Olivietti) mialem jakiegos Connera 43 MB.
Wisi teraz na sciane ale dekielek gdzies mi sie zawieruszyl i ciezko
powiedziec co to byl za model - zreszta i tak jest zdezelowany (coreczka
swego czasu namietnie go deastowala). Maszyna padla w momencie gdy grzebalem
w sprzecie (ale rymy ;)).
Jak sie okazalo (po latach) przyczyna byla odsc prozaiczna. Musialem
niechcacy poruszyc bateria podtrzymujaca bios i posypaly sie ustawienia. Za
cholere nie szlo zmusic komputera do zachowywania ustawien biosu, mimo iz
wygladalo tak jakby bateria byla ok. Tak wiec moze sprobuj (jesli jeszcze na
to nie wpadles) podlaczyc twardziela do innej machiny. Moze to ta sama
kwestia.
Powodzenia.

Mr. Devlin
mrdevlin_at_polbox.com