Odp: Nagrywanie CD

Autor: Mr. Devlin (mrdevlin_at_polbox.com)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 01:48:54 MET

> Niestety w Easy CD
> Creatorze nie udalo mi sie tego zrobic :-)

Ave!

Do mojego Philipsa CDD3610 dali Easy CD Creatora w wersji "3.5a (105)" i
jest tak opcja do robienia plytek bootowalnych. (Szkoda, ze nie podales
swojej wersji). Co prawda na poczatku trudno bylo ja znalezc ale w koncu sie
udalo.
Aby ja uaktywnic trzeba zmienic we wlasciwosciach nagrywanej plyty (a nie
programu) format zapisu z JULIET na ISO9660 i opcja Bootable jest juz
dostepna. Moze poszukaj dokladniej. Zycze powodzenia.

P.S. Jesli bedziesz mial jakies "prosby" (3,70) wal na priva.

Mr. Devlin
mrdevlin_at_polbox.com