Re: Multimedialna myszka???

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 23:13:13 MET

Wagus wrote:

> Witam,
>
> Myszka multimedialną długo nie była - wystarczyło... zamknąć obudowę.
>
> Oto odpowiedź z grupy alt.comp.periphs.mainboard.abit:
>
> Autor zaznacza, że:

Pozwoliłem sobie przetłumaczyć za pomocą English translatora v. 1.5 (700MB!)
tekst, który podał Wagus. Polecam najpierw przygotować się na wybuchy śmiechu
(nie jeść, nie pić, itd.). Oto ON ;-)))
" dużo z powyżej [ wspominany poniżej ] sugestie może być używane przez Kogoś
dla wielokrotności system sprawia kłopot strzelanie końce {wskazówki} -
włączając pomysły {przyrządy} nie rozpoznające przez system lub przez Okien Pnp
. "
" przed czytanie , upewnia się że {tamten} następujący jest . ) Być Wszystko z
Isa i Pci karty przykręcony {zalane} do obudowy ? - Isa karty zależą {polegają}
ciężko na karcie przykręcony {zalany} przed tym jest grunt . Pci karty nie jak
dużo odkąd oni każą przypisywać więcej grunty do końcówek w Pci jadą autobusem .
B ) upewnia się że {tamten} komputer obudowa jest Zamkniety i że {tamten}
mówiący ( s ) nie siedzą obok {następny po } albo bliskich obudowa . C )
Sprawdza że wszystko z kart ( Isa i Pci ) siedzieć w ich slot i że żaden nie są
w przy kącie . D ) robi ten problem zdarza się jeżeli ty zmieniasz fizyczne
rozmieszczenie ( łącznika ) na odwrocie komputera ? - Ty możesz zmieniać Bios
umieszczanie tak że {tamto} " Com 2 " zachowuje się jak " Com 1 " i wizy versa .
E ) Być ty ponad mierzeniem czasem twoje Cpu ? Jeżeli ty prowadzisz {biegniesz}
Pci szynie jakiekolwiek wyższe niż Pci 66 ( tj ., 75 , 83MHz , itd ) ty
najbardziej prawdopodobnie umieszczasz na stosie kartę ( s ) z spec ., który
powoduje sygnały zakłócać z jednymi inny . - Rozwiązanie ? Zmniejszaj systemu
szyny szybkość i lub nabywa karty ( modem , dźwięk , video ( Pci albo Agp , Scsi
itd ) że może działać wiarygodnie przy wyższych szybkościach albo nabywanie
bardziej szybkie Cpu które {że} będzie używać 66MHz szyny i wyższego mnożnika
albo użytkuje 100MHz szynę ( oni wszystko mają Pci 66 szyny szybkość ) i
bardziej nowe bardziej szybkie Cpu .
Jeżeli ty kontrolowałeś {zatrzymywałeś} i podwójnego kontrolowanego
{zatrzymywanego} powyżej , problem najbardziej prawdopodobnie może być
rozwiązywany - chociaż to może brać kilku próbuje dostawać temu wszystko
pracując .
Q1 : ty używasz 1 albo 2 ( dwu ) dźwięku kart w twoim systemie przy jakimkolwiek
pojedynczy czasie ?
Odpowiedź : 1 dźwięk karta instalował
1a : gdyby ty tylko masz 1 dźwięk karta instalowany przy ktośś czasie i oba
instalacje / struktury mają identyczny problem , ja wymieniałbym poza mysz z .
1b : albo lepiej jeszcze, zastępuj to z nową Usb myszą i ja jestem 99 . 9 %
pewny crackeling będzie disapear . - Usb sterownik lepiej jest izolowany od inny
systemu składników ( Isa szyna ) niż standardowy port szeregowy ( s )
Odpowiedź 2 : oba ( 2 ) dźwięk karty instalowały
Jeżeli ty każesz instalować oba dźwięku karty , ja podejrzewałbym albo ich był
hałas albo generujący przez ( najbardziej prawdopodobnego ) twoja Isa dźwięku
karta lub inny karta ( Isa albo Pci ) w twoim systemie który jest do twojej Isa
dźwięku karty .
1 ) pierwszy , usuwaj Isa dźwięku karta ( zostawiając {opuszczając} tylko twój
Pci dźwięk karta instalował ) i widzi jeżeli problemu idzie z dala. - Jeżeli
problemu idą z dala, problem leży {kłamie} z Isa dźwięku kartą lub inny karta
wścibskie z Isa dźwięku kartą . Jeżeli ty jeszcze masz problem , pożyczasz
przyjaciół albo sąsiadów Usb lub przy bardzo najmniej , Ps / 2 mysz z ciężką
powrozem . Jeżeli to ustala to , zastępuje twoją mysz . To jest złe . 2 ) Jeżeli
usuwając karty zakłady , wtedy ja dostawałbym " gumy " gumę do wycierania ( nie
czerwonego jednego znajdowanego na ołówkach ) i lekko czyści precz Isa )
łącznika wtedy wycieram te z ręcznikiem z tarciem alkoholem ( nie jakikolwiek
inny rodzaj alkoholu albo czystszy ) zastępuję to i widzę jeżeli że koryguje
problem . - Jeżeli to idzie z dala, połączenia były brudne na Isa karcie i karta
najbardziej prawdopodobnie właściwie nie była oparta . Gdyby problem trwa ,
próbuje zmieniający się Isa slot używa ( ja nie przywołuję z powrotem jeżeli
płyty ty masz ma 1 , 2 albo 3 Isa slot ). Kiedy ty będziesz zmieniać slot , też
zmieniasz rozkaz {zamówienie} inny Pci kart w systemie . Czasami częstość karty
może wykonywać drogi {sposób} kartę działa i jeżeli ty umieszczasz karty między
nimi , problem ( s ) odchodzisz .
Jeżeli żaden tych rzeczy praca , ja nie rozważałbym zastępowaniu dźwięku karty w
twoim systemie .
Problem ty opisujesz bardzo jest wspólny z Isa opierał dźwięku karty . Co ja
polecałbym robię umieszcza dźwięk ( Isa ) karta jest najbardziej zewnętrzna slot
pierwsza . Jeżeli robi nie
Ja mam nadzieję coś od powyżej Książki korygowałem twój problem .

...szkoda kasy na płytkę, nie mówiąc o oryginale...
...chyba, że ktoś ma odmienne zdanie?

--
          Jarosław Kamper
     jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl