Odp: Re. Jaki monitor wybrac

Autor: brutus (rafalj_at_sec.polbox.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 18:28:20 MET

Philipsa nie polecam ze wzgledu na jakosc kineskopu. nawet 107MP ma more
wieksza niz byle jaki trinitron (nawet Belinea). Chyba najlepszy wybor to
Sony 200PST. (2400zl). Nie polecam nowych sony z kineskopem FD Trinitron bo
... np. modelu G200, E200 jest juz lepszy

Użytkownik Beerman <beerman_at_provider.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:384c01cc.2613747_at_news.tpnet.pl...