Re: Szajs firmy Seagate.

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 16:43:14 MET

Dzionka Tue, 07 Dec 1999 09:18:55 GMT, andrzejw_at_kki.net.pl (Long)
wybroadcastowal(a):

>A czy to nie przypadkiem WD CAVIAR nie uznaje gwarancji po
>jakichkolwiek uszkodzeniach tasmy oblepiajacej dysk?
>Mam wlasnie taki na polce - po odklejeniu tej tasmy w dysku jest
>dziura na 2 milimetry :-))

Hehe, no prosze... nie wiedzialem. Ale to dlatego, ze nie mialem
okazji rozbierac Caviara :-))) A co do uszkodzen tasmy, to walki
robilo AFAIK polskie przedstawicielstwo, az bylo z tego powodu pare
spraw sadowych... Na tasmie jak wol jest napisane, ze gwarancji niet,
gdy tasma ZERWANA a nie zarysowana czy uszkodzona :-)) wiec niech sie
odpieprza :-))) BTW, wlasnie probuje reklamowac u przedstawiciela 2.1
giga z gwarancja do marca - ciekawe, co z tego wyniknie... :-)

>Ja polecam Fujitsu i Seagate. Nie widzialem jeszcze uszkodzonego
>Fujitsu, a do Seagatea mam sentyment - mam dzialajacego
>20MB, takiego samego 20MB SCSI (z silnikiem na wierzchu - padl
>jak kolega zaczal prostowac talez srubokretem :-)))))) )

 :-)))) Moj qmpel probowal zamapowac badsectory na Connerze 1,2 za
pomoca polkilowego elektromagnesu :-))))))))

>Poza tym przeszedlem od 540MB, przez 1,2 GB, 2,1GB, 4,3GB do 8,4GB.

Do piecsetek Seagate (tych czarnych) i innych z tej serii mam szczery
sentyment. Idealne dyski do kieszeni... Az zaluje, ze sprzedalem
moja... Inna sprawa, ze elektronika lubila w nich padac - ale
mechanika byla nie do zajechania.

>Kiepskie moim zdaniem byly tylko 2,1 - low profile (takie strasznie
>cieniutkie).

Wiem ktore. Strach bylo do reki wziac, tak delikutasnie wygladaly...
:-))) A co do Fujitsu zgadzam sie na calej linii - dobre dyski,
chociaz u nas niedoceniane... :-)))
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--