Co mam kupic do Celerona 300@425/95 Mhz - BH6 czy MSI-6163 ?

Autor: tomeg_at_magic.ic.com.pl
Data: Tue 07 Dec 1999 - 14:30:38 MET

Moge kupic Abita BH 6 lub MSI 6163 - obie maja mozliwosc zmiany napiecia procesora. I o to mi
chodzi. Teraz ma plyte na VIA (pomijajac, ze jest wolno) i nie moge podkrecic mojego celka
wyzej niz 425. Chodzi na 2.0 V na 4.5x95. I teraz pytanie.:
Czy MSI ma mozliwosc pracy na magistrali 95 ??? (na stronie Tornado pisza, ze tylko 66-75 i 83,
a potem juz 100. Oczywiscie moim celem jest przekroczenie 100, ale gdyby sie nie udalo to
chcialbym chociaz miec to co mialem (czyli 95 MHz). Czy cos wiecie moze o nowych biosach ktore
dodaja te nowe czestotliwosci do 6163 ?
Drugie pytanie: Co jest lepsze Abit czy MSI ??? Wiem, ze juz kiedys byly te pytania, ale mam
tylko "jedna" pochwalna odpowiedz z watku :-((( Mam nadzieje, ze ktos sie zlituje i mi odpowie

TomeG
magic_at_ic.com.pl

==
                TomeG