Re: Szukam jakiegos "Licznika polaczen modemowych " + kod

Autor: Krakus (jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 10:28:00 MET

>Najlepszy jest wedlug mnie ten "taryfikator yasfa 1.02 " , ale nie mam go
>zarejestrowanego , wiec nie chce mi sie go co miesiac reinstalowac ,
>jakbyscie mieli kod do niego , bylbym wdzieczny :)
>Jakiego wy uzywacie ?
Uwazam ze ten jest najlepszy, mozliwosci zmiany taryf co od nowego roku jest istotne (znowu podwyzka). A zeby miec kod wystarczy sie
zarejestrowac, to tylko 25 zł. To nie jest wiela kasa jakies 4 piwa w piwiarni.
Pozdrowienia dla grupowiczow
= Janusz =
= jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl =
= jangol_at_kki.net.pl =
= jagol_at_friko5.onet.pl =
= jangol_at_box43.gnet.pl =
= ICQ UIN: 17523111 =