Re: Mysz czy kot?

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 14:14:15 MET

bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl wrote:
> Cześć
> Mam w domu "kocura" firmy A4 tech i bardzo go sobie chwalę - co prawda
(...)

tez kiedys mialem trackballa tej firmy i pracowalo mi sie duzo lepiej
niz myszka. jednak polecalbym ci cos lepszego niz a4tech (wg. mnie to
szajs firma) i lepsza jest mycha (z rolka) od logitecha niz najlepszy
nawet trackball a4tech.

> Jeżeli chodzi o zalety to zajmuje bardzo mało miejsca (nie potrzebuje
> żadnych podkładek ani miejsca do biegania jak myszki.

to jest faktycznie ogromna zaleta. mozna miec syf na biurku :-)))

> Doskonale spisuje się
> w szybkich gierkach gdzie trzeba ostro sterować klientem przy pomocy myszy.

potwierdzam. nigdy nie gralo mi sie tak dobrze w quake jak wtedy
trackballem.

> Niestety trzeba się do przyzwyczać do trochę innej techniki.

2-3 tygodnie. potem juz smigasz.

> Trakball jest niestety dosyć mało precyzyjny i trzeba się nieźle napocić
> przy precyzyjnych elementach np w Corelu.

he? tu sie nie moge zgodzic. trackballe maja srednio 2-4 razy wieksza
rozdzielczosc od myszek (duzo wieksza kulka)!!! wlasnie o wiele latwiej
precyzyjniej trafic w konkertny pixel tracballem niz myszka. duzo tutaj
zalezy od rozlozenia klawiszy i ksztaltu samego trackballa.
jesli mialbys kupowac, to polecam logitecha - optyczne, nie wymagaja
czyszczenia, ergonomiczne - ale piorunsko drogie.

jesli masz do wyboru przecietnego trackballa (so drozsze od myszek) albo
dobra myche - wybierz to drugie.

tablet graficzny?? hehe.. nie do rekreacyjych celow :)

           Regards, [hk]
+--
| WWW: http://hop.to/hk
| http://klub.chip.pl/hk |