Karta AGP

Autor: Rafal Mackowski (rafal_at_ipis.zabrze.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 08:27:54 MET

Witam

Mam plyte fic 503+ procesor amd333 64MB, Karte graficzna mialem Cirus
logic czy cos takiego 1 MB . Bylem z niej zadowolony, gdyz nie zabawiam
sie na komputerze i nie mam duzych wymagan, Jednak ostatnio znajomy
podkusil mnie do kupienia czegos na AGP no i kupilem Twister2D, Jest to
karta graficzna 8MB z dekoderem DVD i karta Dzwiekowa.

Gdy wymienilem ja z karta na PCI i zainstalowaniu sterowników z plyty
wszystko chodzilo bez zarzutu.

Przedwczoraj padl mi system i musialem wszystko przeinstalowac. Niestety
przy instalacji sterowników do Karty na AGP komputer glupieje ( nie moze
wyswietlac obrazu w wiekszych rozdzielczosciach tylko 600x...) Win98
tlumaczy to bledem przy instalacji lub ustawienia karty

Ogolnie nie wiem jak sobie poradzic

Jezeli ktos wie o co w tym wszystkim chodzi to prosze o pomos

Firma, która produkuje to cudo to Lycky-Star, a procesor na plycie to
Mpact.

Pozdrowienia rafal