Odp: IE 5.0

Autor: JarekGancarz (jaro_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 01:21:08 MET

Użytkownik Buraq napisał(a)
> Outlook express uruchamia sie okolo 30 sekund.
U mnie ok minuty

> Kto wie co moze byc tego przyczyna.
Może to przypadek ale po instalacji NFS III :>

> Skompaktuj wiadomosci i wyczysc niepotrzebne foldery (Deleted items itp)
Nie pomogło (może trochę)

Prócz tego mam jeszcze kilka dodatkowych efektów :)
1 wyslanie pierwszego maila to odzczekanie ok 30 s
2 tak samo oteorzenie menu narzędzia
3 w menu konta zakladka serwery to też 20 s
A w IE
4 przy wpisywaniu czegoś do formularzy i przejściu do innego pola 10 s
5 przy wcisnieciu przycisku szukaj wyslij itp ok 1 min postoju
  ( przestaje reagować klawiatura nie włączają się diody
  CapsLock i NumLock). Sam IE odpale się błyskawicznie

Dodam że jestem podłączony przez LAN. A te wszytkie fajerwerki wyszły po 2
tyg po zainstalowaniu WIN 98 SE.

Sorry zadłużyznę ale chciałbym coś z tym zrobić (odpada reinstalacja WIN)
Proszę o pomoc

jarek
www.republika.pl/jgancarz WWWino