Re: Wirus w BIOSie

Autor: Robert_SM (roberts_at_wsb-nlu.edu.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 09:02:03 MET

Cześć!

Sorki, że się nie odzywałem, ale nie miałem jak...

...ale do rzeczy. Już jest po krzyku, bo oddaliśmy kość z BIOSem do
ponownego zaprogramowania. Startowanie z dyskietki systemowej nie
skutkowało, bo nie chciał z niej bootować. Zapis but-sektora
zablokowaliśmy, ale to i tak nie miało znaczenia, bo gdy nie można było się
wpisać na but-sektor dysku startowego (obojętnie HDD czy flop) to komputer
wieszał się.

Myślimy, że to była ta gorsza wersja CIH, ale pewności nie mamy, bo nie
było na kompie AV, a potem niczego nie wykrywały.

Po tej 'operacji' z biosem wszystko jest jak za dawnych dobrych czasów.

Dzięki za odpowiedzi!
Pozdrawiam,
Robert :-)=