Odp: Odp: millenium

Autor: fEnIo (fenio_at_krakow.jest.spoko.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 01:48:52 MET

Marek Szyjewski zapodal(a):
> Zamiast tak sie zastanawiac, najzwyczajniej w swiecie policz. Palcow
> co prawda nie starczy, ale mozesz stawiac kreski na papierze. Jakim
> cudem rok 100 moze byc w drugim wieku, skoro nie minelo jeszcze 100
> lat od poczatku pierwszego wieku?
>
> Dosc dluga praktyka upowaznia mnie do wniosku, ze mlodzi ludzie,
> oswiadczajacy "bo mnie zawsze tak uczyli" najczesciej przekrecaja to,
> czego ich uczono.
nie przekrecilem tego.... taka zasade mi podala pani od historii dawno temu
i przyjelem to za dobra zasade
nie tak sie powinno robic ??
w takim razie po co szkola....

> Dosc typowym przykladem sa wybuchajace okresowo spory, czy 1 jest
> liczba pierwsza - bo dyskutujacy zamiast definicji, ktorej ich uczono,
> nauczyli sie, ze liczba pierwsza to taka liczba, ktora dzieli sie
> przez 1 i siebie sama.
o to sie nie spieram.... i tez bazuje na wiadomosciach ze szkoly...
z tym ze ja znam definicje ze liczby pierwsze to te ktore dziela sie przez 1
i sama siebie (oprocz jedynki :))

> Jeszcze jedno pytanie: co napisano na ten temat w podreczniku, z
> ktorego Cie "zawsze" uczono?
to nie byl podrecznik tylko przekaz ustny...

a po za tym ja sie nie kloce...
jak dla mnie wiek 21 zaczyna sie w 2001 i mozecie mi mowic co chcecie :)
co nie zmienia faktu ze zarowno w tym roku jak i w przyszlym tak sie
zadu**** ze nie bede nic pamietal :))))))))

fEnIo