Odp: CD-RW Ricoh 7040A

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 09:09:10 MET

Użytkownik Reteki <reteki_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:BAW14.20314$Oo3.479543_at_news.tpnet.pl...
> Czy ktos z was posiada taka nagrywarke?
> Ja taka posiadam, przez okolo 2 miesiace wypalilem na niej ok. 120 plyt.
> Do "piachu" poszlo 40 sztuk.
> Teraz poszla do naprawy i mam nadzieje, ze oddadza mi kase bo juz na nia
nie
> mialem cierpliwosci. Czasami podczas wypalania w NERO symulacja byla ok, a
> podczas wypalania cos sie dzialo i plyta do kosza.
> Napiszcie prosze jakie wy macie zdanie o ww sprzecie.
Heh..mam ten sam sprzet. Tuz po wypaleniu dwoch plytek nagrywara przestala
krecic silnikiem, zadne blagania i proby nacisku nie pomagaly - oddalem do
serwisu, po miesiacu (podobno braklo im czesci) dostalem z powrotem i na
szczescie od tego czasu smazy Cdeki poprawnie (nawet zmienilem jej frmware
na 1.40 a Nero na 4070). Ale ricoh kumpla zostal definitywnie zamieniony na
LG przez sama firme serwisujaca(FF computers), bowiem firma ta wycofala sie
z dystrybucji ricohow, wlasnie przez zbyt duza awaryjnosc tych nagrywarek. A
ricoh ten zakonczyl zywot wskutek regularnego psucia plyt mniej wiecej po
nagraniu 70% cdeka.
pzdrw

--
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl