Re: Sav4 a TnT na AMD

Autor: Marcin Boruch (Marcin_Boruch_at_california.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 20:28:14 MET

> Zarowno z jedna jak i druga karta sa problemy ale ja bym postawil na Rive
> TNT gdyz z Savagiem sa problemy natury software'owej (brak porzadnych
> sterownikow).

... a z Riva sprzetowe:))) Ciekawe co lepsze:))))
Poniekad racja ze Savage ma slabe sterowniki
ale z tych egzemlarzy co mialem u siebie to
ani razu nie sprawily mi problemu (po treningu
z Savage 3D;))) a Riva nieco klopotu przyprawila....
i nic z tym nie moglem zrobic i nie tylko ja.
Podsumowujac, wolalbym Savage'a.
Pozdrawiam:))))

--
Marcin