Re: Win - da bez "IE"

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 15:49:44 MET

Mak wrote:

> Cóż dodać, chodzi mi o zainstalowanie Win 98 bez Internet Explorera.
>
> Mak

Nie da się, ale widziałem gdzieś programik wycinający to-to. Trza tylko mieć
dwa pliki z Win95 Explorer.exe i User.exe (chyba)
Zrzuciłem sobie tą stronę na dysk, ale nie mam tego pod ręką...
(a adresu nie pamiętam... sprawdz, czy nie ma tego na:
http://windows.online.pl/

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |